سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به وبلاگ مهران خوش امدید
 
قالب وبلاگ

 


نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما یکی از آن خودروهایی است که زمانی به بازار داخلی عرضه شد که نه حریفی داشت و نه واردات خودرو مجاز بود، بنابراین به رغم معایب زیاد برای یک خودروی لوکس، بین مردم به محبوبیت و فروش مناسبی رسید. با توجه به اینکه خط تولید این خودرو در داخل ایران است، در سراسر سال های دهه 80 مدل های مختلفی از آن تولید شده است. برای همین می توانید از قیمت 58 میلیون تا 95 میلیون تومان مدل دلخواه تان را پیدا کنید.

 

بهترین ماشین های لوکس با قیمتی مناسب در ایران + عکس

 


Benz C280

با ورود به کابین این سدان نیمه لوکس حس اسپورت بودن با توجه به رنگ بندی داخل و پوشش صندلی ها به شما دست می دهد. C280 در حالت استاندارد تنها نیاز به زمان 7.2 ثانیه دارد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست یابد. خودرو در سرعت های بالا بسیار نرم و بی صدا حرکت می کند. مصرف بنزین این محصول خودروساز بزرگ آلمانی 9.4 لیتر است. حداکثر سرعت آن 244 کیلومتر بر ساعت است. مدل 2008 این خودرو را در بازار دست دوم ها می توانید با قیمتی معادل 160 تا 210 میلیون تومان پیدا کنید.

 

بهترین ماشین های لوکس با قیمتی مناسب در ایران + عکس

 


BMW 320i

این سدان خانوادگی بزرگ را می توان از محصولات کلاسیک این خودروساز آلمانی به شمار آورد. 320i نمونه ای تکمیل شده و با کیفیت از سری 3 محصولات BMW است. 320i علاوه بر چهره ای خاص و زیبا که برند طلایی BMW هم روی آن نقش بسته است، دارای موتوری چهار سیلندر خطی به حجم دو لیتر است. اندازه خوب، چهره بسیار زیبا، پیشرانه ای کم مصرف و پرقدرت از مهمترین شاخصه های برتری 320i هستند. اگر خواهان خرید مدل 2008 این ماشین باشید، می توانید با بودجه ای 115 تا 135 میلیون تومانی صاحب آن شوید.

 

بهترین ماشین های لوکس با قیمتی مناسب در ایران + عکس

 


هیوندای آزرا

آن موقع که وارد بازارهای ایران شد، ماکسیما و مگان 2000 را رقیب خود دید اما به سرعت بازاری فراتر از این خودروها برای خود دست و پا کرد. این خودرو برای افرادی در حدود سنین 40 و 50 سال طراحی شده است. موتوری آرام و بی سروصدا دارد. چراغ های عقب به یکدیگر متصل هستند و به کمک دو خروجی اگزوز، نمایی کلاسیک را برای آزرا درست کرده اند. مدل 2008 این خودرو بین 87 تا 110 میلیون تومان معامله می شود.

 

بهترین ماشین های لوکس با قیمتی مناسب در ایران + عکس

 


هیوندای آوانته

اگر آزرا خودرویی مناسب افراد میانسال باشد، رانندگان آوانته سن و سال بیشتری دارند. ظاهر خودرو این را نشان می دهد. آوانته خودرو قلدری به شمار می رود، با ظاهری کلاسیک و آرام. مدل مورد بررسی موجود در ایران بین سال های 2003 تا 2006 روی خط تولید سایت کره قرار داشت و از سال 84 تا 91 توسط شرکت خودروسازان راین و تحت لیسانس هیوندای مونتاژ می شد. مدل های 2006 و 2005 آوانته 44 تا 58 میلیون به فروش می رسند.

 

بهترین ماشین های لوکس با قیمتی مناسب در ایران + عکس

 


هیوندای توسان

توسان را نمی توان خودروی زیبایی دانست. کسانی که با مدل 2008 این SUV جمع و جور رانندگی کرده اند قطعا با ما هم نظرند که توسان را نمی توان خودروی زیبایی دانست اما طراحی هوشمندانه و متقارن در زوایای مختلف آن به چشم می خورد. این روزها خرید نمونه های دست دوم و سالم توسان با کارکرد نسبتا پایین با رقمی بین 79 الی 91 میلیون تومان امکانپذیر است.

 

بهترین ماشین های لوکس با قیمتی مناسب در ایران + عکس
 
 

[ پنج شنبه 95/3/20 ] [ 6:50 عصر ] [ مهران پرغول ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 2039